Eilen vietimme miehen kanssa 7-vuotishääpäivää. Otimme juhlintaan varaslähdön jo sunnuntaina ja kävimme Helsingissä Coloradossa syömässä meksikolaistaruokaa (nam!) ja ryystämässä mojitoja. Janne tosin nautti vain colaa, koska ajoi. Sitten kävimme tennispalatsissa katsomassa Transformers 2 - kaatuneiden kosto leffan. Mulla oli viikon rippileiri takana ja sunnuntaiaamun olin viettänyt kahdessa konfirmaatiossa sillä seurauksella että nukahdin leffaan :) Olin varmasti ihan loistavaa seuraa!

Eilen kotona nautittiin hääkakkua pakastealtaasta. Alkuperäinen hääkakun koriste piti tietysti kaivaa kaapin kätköistä...

1248168709_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mies oli tehnyt minulle aivan ihanan kortin. Ajatteli kuulemma kokeilla paljon mainostettua askartelemista...:) Lisäksi hän oli töissä hitsannut minulle metallilangasta tosi upean ristin, jossa oli mutteri keskellä. Seuraavalle rippileirille otan sen iltahartauteen mukaan! Minun korttini miehelle on tässä (itse asiassa se on 12" x 12" skräppisivu). Tulostimen kanssa jouduin taas tappelemaan kun ostamani valokuvapaperi jumittui sinne sisään. Kuvat oli lopulta tulostettava tavalliselle paperille...

1248169252_img-d41d8cd98f00b204e9800998e