Tehtiin pitkästä aikaa naperon kanssa ATC-kortteja. Viimeksi joskus olen tehnyt tämän "Peukalo-Liisa"-kortin naperon vauvakuvasta. Unohdin vain kuvata sen. Napero teki samaan aikaan Lumikki-aiheisen kortin, mutta en tiedä mihin se on joutunut.

Nyt me sitten käytettiin eilen ostettuja valokuvia ja perhosleikkuria. Ensimmäinen kierros:

Enna "Halls of Eternity":

Ebba "Menetetty onni":

2. kierros:

Enna "Elämän koulu":

Ebba "Happy times":

Ebba keksi itse englanninkielisen nimen kortilleen. Nämä ovat niitä harvoja sanoja, jotka Ebba osaa jo. Englantihan alkaa vasta kolmannella luokalla.

3.kierros:

Enna "Lady-like":

Ebba "Avain sydämmeen" (Olen varsin tietoinen siitä, että sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Mutta jos taiteilija itse on tämännäin korttinsa taakse kirjannut, niin mikä minä olen sitä korjaamaan):

Ja neljäs eli viimeinen kierros:

Enna "Ajan hampaat":

Ebba "24 pupils":

Nyt tarvittiin vähän äidin apua "oppilas" sanan kääntämiseen. Ebba on kuitenkin sitä mieltä, että suomi ei sovi ATC-kortteihin. En tiedä miksi... Teksti oli joka tapauksessa saatava englanniksi.

Meidän työskentelytavoissa on selvä ero. Minä pyrin kertomaan kortissa tarinan. Ebba taas vain lätkii korttiin jotain ja yrittää saada sen nopeasti valmiiksi. (kirjataan naperon eriävä mielipide pöytäkirjaan)